5 korakov do boljšega spanca

Kvaliteta in količina spanca imata velik vpliv na duševno zdravje in dolgoročno tudi na fizično zdravje posameznika. Kljub temu ljudje spimo premalo, slabo in smo čez dan pogosto zaspani. Zaradi pomanjkanja spanca se zelo težko osredotočamo na stvari. Če ne spimo dovolj dolgo ali dovolj kvalitetno, nas lahko to vodi v resne zdravstvene težave. Najbolj nevarne med njimi so zagotovo bolezni srca, visok krvni tlak in diabetes.

V današnjem tempu življenja zelo težko uravnotežimo delo, dom in spanje. In med vsemi obveznostmi nam ponavadi zmanjka časa ravno za kvaliteten počitek. Če ne spimo dovolj občutimo pomanjkanje energije in motivacije, razdražljivost in nezadovoljstvo, napetost v mišicah, težko se zberemo in imamo druge težave.

Nasveti za boljši spanec:

1. Spimo v spalnici v svoji postelji in ne na kavču ali v otroški sobi.

2. V posteljo ne nosimo elektronskih naprav, kot so prenosni računalniki, tablični računalniki in telefoni. Tudi televizija v spalnici ni dobrodošla. Naj je spalnica prostor samo za spanje.

3. Pred spanjem je pomembno, da se sprostimo. 15-30 min meditacije bo dovolj, da odženemo napetost in pozabimo na stres, ki se je nabral skozi cel dan. Z meditacijo umirimo misli, odklopimo svoj um, občutimo globok mir, blaženost in srečo.

Če sami težko meditirate ali pa doma nimate potrebnega miru, vabljeni v našo meditacijsko skupino, ki poteka vsak četrtek ob 19. uri. Več si lahko preberete tukaj. Na meditacijo se prijavite na tej povezavi.

4. Tudi branje knjige je dober uvod v kvaliteten spanec. Seveda mora biti vsebinsko primerna.

5. Pri kvalitetnejšem spancu pa nam lahko pomagajo tudi kristali.

Ametist – čisti energijsko polje in spodbudi globok spanec.

Mesečev kamen – odganja nočne more.

Celestit – sprosti preobremenjen um.

Čaroit – omogoča sproščujoč spanec s kreativnimi sanjami.

Uporaba:
Kristal splaknite pod hladno tekočo vodo in ga osušite. V roke primite izbran kristal. Sedite sproščeno z zaprtimi očmi in se osredotočite na svoj dih. Najprej globok vdih in nato si z izdihom predstavljajte, kako izdihnete vse skrbi, stresne trenutke dneva in napetost. Kristalu sporočite namen in naj vas spremlja skozi noč.
Pomakni se na vrh